Fy fy

Idag har vi varit hos Lotta och Julia och lekt..trevligt som vanligt men Neo var inte snäll..putade Julia flera gånger och snäll som hon är så blir hon inte ens arg på honom.
Nej det beteendet ska vi nog plocka av honom,han brukar ju inte göra så.

Snart dags att hämta barnen och laga mat igen..tänker inte städa idag väntar till i morgon..man känner sig som en mattant och ett hembiträde..samma saker om och om igen.
image173                                                      image174

Igår kväll skrev jag en mat lista två veckor framåt..och nu ska den följas..och så åkte vi och storhandlade mat..så nu ska det inte gå så mycket mer pengar den här månade..max max 200-300 kr i veckan till mjölk och frukt,färskvaror med andra ord.
Det är bara bita i det sura äpplet och följa mina nya regler och jag kan tänka mig att den som kommer tycka att det är jobbigast är jag självimage171

Och så är det dag tre med vv nu och allt fungerar bra...bara få i mig lite mera vatten..dricker ungefär 2 l nu men borde få i mig minst 3 men det löser sig nog..

Älskar dig

Kommentarer
Postat av: Tanja

http://kenzaas.blogg.se/blogghjlp.html

gå in där och kolla :) så gör du som det står. jag hittade min bakgrund på google :). Sök bara bakgrund, och ta en som du gillar!
Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback