Fikat

                          image147
    

i Lund med en kompis och hennes 8 månaders pojke idag...super trevligt.
Neo lät mig sitta på  café så pass länge att jag kunde äta en bagett och dricka kaffe...skönt och mysigt-
Sen tog vi en promenad i stan..tittade lite i affärerna..hittade två super fina pyjamaser..ska köpa dom om vi inte hittar något i Ullared nästa vecka.

Nu sitter vi här hemma och funderar på om vi ska orka åka in till stan igen för att handla lite mat...jag har tagit upp köttfärs men jag vill inte alls ha köttfärssås utan jag är sugen på fylt fransbröd..

Nej ska bara ta det lugnt en liten stund til sen åker jag..

Imorgon är det kanelbullens dag så glöm inte att passa på att smaska :)

Jag får köpa med mig några hem till Lotta och Julia imorgon..


Älskar dig...




Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Hoppas du får en fortsatt trevlig fredagskväll! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback