Tråkigtt

Vad ska man göra idag så?
Har ingen lust att städa mera det gjorde jag igår..och Neo har en sådan dag där han inte lysnar alls..jag lkan bli galen på honom...han är en sådan busunge.
Snart dags för dagis...skönt.

Tror jag ska ta och ducha och sen åka in till stan..måste köpa bröd och mjölk..jippi vad kul det ska bli.
nej nu får det vara bra..ska gå och ta tag i Neo nu...tror han river ut alla kläder från torkskåpet..

Love you


                                                                image209

Kommentarer
Postat av: Fridah

Nu drar vi igång tävlingen om vilken som är Sveriges bästa blogg en gång för alla. I potten finns ett otroligt snyggt armband från www.Asos.com som DU med bäst motivering vinner. Gå in på min blogg för vidare information. Lycka till.

Postat av: Mette

Hejsan! Skckade ett mail till dig, men vet inte hur ofta du fnns på msnen, så då passade jag på att även skicka till din blogg. Nu har jultidningarna kommit, så hör av dig när jag kan komma och leverera. Kram

2007-11-22 @ 15:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback