Ont

Dagarna har bara flygit förbi..fredag idag,helt otroligt.
Alex kom i onsdags och så kul det har varit att få umgås lite..var länge sedan.
Firade hennes födelsedag igår och jag tror att jag lyckades med hennes present..kul kul
Gick på resturang med halva släkten och åt och drack gott...så mysigt och trevligt,hade sonen i sele så det gick hur bra som helst image195 vad ska man göra när man har en ett årig pojke som inte vill sitta still?

Har gått jätte bra med hundarna med..Går 100% bättre den här gången med Neo med vilket är så skönt..han har lugnat ner sig mycket vilket är normalt för en växande hund..så den här gången är inte Neo rädd alls och det är ju kanon,bådar bra för framtiden med massor med barnimage196
det enda är att Mozart är inte någon dominant hund så vi får tydligen hjälpa honom med att makera sitt rivir här inne i huset..ute är det inga problem alls men han vet ju om att han står lägst i rang av oss alla här inne så han kanske inte vågar makera något annat.
Ibland önskar jag att man hade kunnat läsa deras tankar.

Fick också reda på av en granne att våran kära Mozart tydligen är på väldigt långa utflykter om dagarna när han är ute..+ att här vimlar av tikar runt om igårdarna och det  finns ingen som vill ha valpar bara så där..
Så nu ska vi köpa lina så får han stå fast bunden..tråkigt men man vill ju inte att det ska hända honom något eller att han ska besvära någon annan..

Har tittat på ett hus med men det har jag ju skrivit innan...men nu väntar vi på några svar,men jag hoppas jag har en varm fluffig känsla om det huset..kan till och med se jularna firas där och det är inte illa.

Går jätte bra med maten också..känns strålande och det är så underbart skönt..hoppas att det håller i sig bara.
Har gjort någon liten förändring så jag hoppas att jag har gått ner lite mer på måndag men det får vi se.

Borde städa men det tänker jag inte göra det får vänta till här är besök fritt och dom får gärna stanna hur länge som dom vill.
Är så underbart att ha sin bästa vän här.

Älskar dig mitt hjärta...

image197

Kommentarer
Postat av: lindaLo

Vad skönt det går bra med hundarna =)

2007-11-02 @ 18:55:01
Postat av: Tanja

Jadå, jag har planner på att bli frisk innan dess. Länge sedan man träffade alla! Hoppas allt är bra med dig och familjen.

Kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback