Måndag

I fredags kom Alex och hälsade på..jätte mysigt och trevligt..satt och myste och pratade i soffan.
Lördagen blev det städning,hela helgen har gått i städningens och rensningens tema..men nu är vi redo för julen.
Idag är det vägning igen..och som vanligt vill jag inte alls..har alltid ångest innan för man vet ju aldrig hur det har gått.
Man vill så gärna gå ner men det är ju kroppen själv som avgör men jag har inte fuskat,,vist har det blivit lite gott i helgen men inte mer än jag får lov att äta.
Medelar sen hur det gick.

Neo sover nu vilket är trevligt med tanke på att han inte har sovit middag på flera dagar,,,envisa barn.
Imorgon ska jag klippa mig och vaxa ögonbrynen..längtar och sen ska vi hem och leka med Lotta och Julia..var länge sedan nu så det ska bli kul.
'
Barnen möblerade om på sina rum i lördags och det böev så bra..jätte fint och nu vill jag ändra om i vårat sovrum får se om jag tar tag i det idag eller det får vänta.
har inte bestämt mig än.

Det var allt för idag..
älska dig..

                                                                     image210

Kommentarer
Postat av: Tanja

Jag är här =)
Hur är det med dig?
Hälsa alla
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback