Länge sedan

Jag skrev här och det är inte för att det inte har hänt något för det har det ,utan bara för att jag inte har haft någon lust image199
Neo han sover äntligen..min gnälliga pojk,är tänder på g och då är han inte rolig alls men han ha ju ont så man får bara stå ut och hoppas att det går över snart.
Sitter och väntar på att våran nya soffa ska komma...spänande är 7 veckor sedan vi bestälde den nu så man har ju nästan glömt bort hur den ser ut..kul kul
Vet inte riktigt vad som händer i helgen..ska kolla på ett hus om inget annat,städa lite hade inte varit fel och så ska jag tvätta mina julgardiner och stryka dom till köket.
Är ju snart dags att pynta,jag älskar julen image200 har redan slagit in en del julklappar men har många kvar,köpte en ny penna idag med så nu kan jag skriva fint på etiketerna,måste skriva om alla som jag redan skrivit med för det blev inte så fint.
Köpte en julduk till köksbordet idag..jul jul strålande jul..
Nej nu är batteriet lågt på datorn så jag måste sluta..

Älskar dig hjärtat

Ha en mysig fredag alla

                                        image201

Kommentarer
Postat av: Mette74

Hej!Allt bra hoppas jag? trots tänder på gång. Liam har också fått nån ny, väldgt gnällig och feber hade han. Änså länge så har jag inte märkt någon skllnad med kiropraktern, ska ditt igen på måndag, så får vi se. Ha det så bra. Kram

2007-11-17 @ 18:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback