Dags


att åka och väga sig snart igen...vill inte alls men Lotta sa att jag var tvungen ;-)
Gick ju inte så bra förra veckqan så man tappade lite sugen men jag vet ju att det blir inte bättra av att skita i det.
Och har det inte gått så bra den här vecka heller så får jag ju bara ta nya tag,men lätt är det inte.

Idag har vi varit hemma hos Lotta på en kopp kaffe och hälsat på deras nya kattunge Limpan..så otroligt söt,bara 8 veckor så liten så liten
Neo älskar katter är nog bara för att han inte har någon.
Har hämtat barnen med är den veckan..

Nej nu måste jag gå och byta om till kläder som inte väger så mycket..
Kram alla
Älskar dig gubben

                                                             image205

Kommentarer
Postat av: alex

håller tummarna!
:)
nu ska jag ut me zeus å sen sova!
kramis

2007-11-19 @ 18:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback