Blond

eller något är jag nu..bestämde mig igår för att nu inför december månad har jag inte råd att lägga 1000kr på mitt hår..och mörkt som det var nu med utväxt och allt så kunnde jag bara inte stå ut.
Så med stora kliv bar det av till affären för att inhandla billig blonderingskräm.
Nu efter många timmar och ett rädningsarbete från min frisör som mycket riktigt fick rycka in så är jag väldigt ljus med några väldigt charmiga slingor orange.
Hahahahihihihahaha att jag aldrig någonsin lär mig.

Idag har jag städat lite men något mer har det inte hänt..bara tagit det lugnt,gick en liten runda med Mozart också innan..men imorgon blir det en långpromenad.
Nej nu ska snart alla barnen lägga sig och jag hoppas att den lille också kan tänka sig det så man kan få se bonde söker fru i lugn och ro.

Ha en mysig kväll alla
Love you kiss kiss

                                                 image208

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback