Tisdag 22/5

Så imorgon var det då dags att bli 30...lämna 20 eran bakom sig...
Ja det är ju inte så mycket som man kan göra åt det...blir säkert hur bra som hellst :)

Var iväg och blev blond igår..så skönt efter 6 månaders brunt..rött eller vad man ska kalla det är man äntligen sig själv igen.
Nu ska jag aldrig färga håret igen...nä nä vist vet jag att många tänker...men jag ska försöka iallafall *L*

Har precis tagit mod till mig och ringt dagiset som Neo ska börja på...jag började nästa gråta bara genom att prata med dom om att lämna honom så det här bådar ju inte gott.
Men det är super bra för första dagen av inskolningen kommer en från dagis hit så man kan prata i lugn och ro och Neo får lära känna henne bättre så han har en trygg han kan gå till..
Det kommer säkert bli så bra så.

Var i malmö igår och handlade..fyndade lite saker men dom flesta pengarna gick på dyr öl til kalaset...och några cider till mig ;-)

Idag ska jag och Neo åka och hälsa på en ny kompis i Lund..Första gången som han får träffa en bebis...hon har en liten pojke på tre månader så det ska bli kul.

ja det var allt för den här gången..

Älskar dig...

image95

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback