Tisdag 15/5

Kl är 10,30 och den tredje maskinen tvätt är snart färdig...kul kul.
Neo han sover och när han vaknar ska han till mormor och morfar en stund,jag behöver en paus ;)
Men här måste städas så det blir det jag får göra och sen sätta mig ner och skriva en lista på vad som ska handlas,säger att jag ska göra det varje dag men har inte gjort det...men nu så.

Var i Lund igår kväll och handla lite saker så man kan barnsäkra köket plus en del godis till kalasen,det var 3 kr biligare där och jag tror inte att det var skit godis.

Vädret pendlar hela tiden tycker jag...molnigt och mulet men nästa sekund soligt..hoppas bara att det är fint på torsdag när vi ska tura över till Helsingör,har inte varit där sedan Jag var hög gravid....tror vi åkte dit när det var 2 veckor kvar men ingen Neo ville komma ut för det *L*

Nu måste vi bara handla lite öl...

Vad ska man ha till middag idag då???
Är inte sugen på något men äta måste man ju *suck*

Nä nu får det vara bra,ha en bra dag alla..

Love you

image93


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback