Måndag 28/5

Ojojojoj vilka underbara dagar det har varit *L*

Blev 30 i onsdags och dagen började med underbara gåvor från prinsen och alla barnen sen åkte jag,Neo och Mozart och hälsade på Lotta och Julia och där fick man mumsig glass och blomma och smaskig tryfel :-)
Sen vidare till mammaoch pappa som bjöd på en helt underbart god födelsedags middag och döm till min förvåning när Alex kom gåendes in med balonger,paket och tårta :)
Hon hade kört från Kristianstad bara för att kunna gratta mig i två timmar,man blir ju rent tårögd.
Så vi åt maten  och sen körde jag och hämtade barnen på dagis att dom också skulle få äta lite tårta med oss.

När vi sen kom hem vid fem så var det dags för Adams fotbollsträning men under tiden som dom körde ut från uppfarten så kom det en bil..och det var min stora syster och systerson,hade inte träffat dom på 6 månader så det var jätte trevligt.
Och sen kom Maria och Julia också...så här var det mysigt och roligt ända till nio på kvällen *L*
Ni kan tro att Neo var helt slut när alla hade gått så han fick lägga sig.

Men vilka underbara vänner jag har,gammla som nya :)
Tack för att ni gjorde min dag så underbar.

Och på torsdagen kom Mette med blomma och present så trevligt så.

I fredags kom Alex på förmiddagen för att hjälpa mig gör fem smörgåstårtor...och gjorda blev dom men det blev pizza till middag,orkade inte med något annat.

Och i lördags kom hela släkten på kalas..det var super trevligt...har fått så mycket fint av alla....det här är lätt den bästa födelsedagen på många år och jag som har fasat så för att bli 30..


Men nu är det åter till vardagen och så får man börja ladda om inför Neos 1 års dag som närmar sig med storm steg.

Ja just det..vi ska åka på semester också,bara jag och älsklingen...ska bli så skönt vi behöver det,lite tid till varandra.
Får se om det blir nu direkt efter sommaren,ska börja titta runt och se om vi kan hitta någonstans vi gillar.

Tack alla för att ni finns...
Älskar dig puss puss

image96                                   image97

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback