Lördagen 5/5

Sitter här och tittar på mina åriga ben...borde helt klart ta och raka dom snart,får se om det kan bli gjort idag.

Igår åkte jag och Neo till Ikea och sen en sväng in om Obs...vi skulle bara fördriva några timmar hemmifrån så att vi inte skulle få frost skador och det gjorde vi och några hundra fatigare blev vi också *L*
Att det ska vara så omöjligt att gå i affärer och inte handla något.

Såg en film igår som fick en till att tappa aptiten helt och hållet,hoppas bara att det håller i sig :)
Tänkte följa vikt väktarna nu igen...man mår ju så mycket bättre när man ätter sundare plus att jag vill komma i alla mina snygga kläder som jag har liggandes ;)

Får se vad som händer idag då...Neo fick jag ta och lägga igen för det var hemskt vilket humör han var på men sen tror jag att vi ska åka och inhandla mera jord så vi kan plantera resten av grönsakerna.

Ha en bra dag alla..
Love you

image88


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback