Lördagen 12/5

Dagen började med att man blev väkt kl 6 av några flickor som hade bestämt sig för att det var dags att börja leka och hoppa runder....kan inte påstå att jag blev glad för dom väkte både mig och Neo :(
Men sånt är livet så det var bara att ta sig ur sängen och börja med frukosten.

Sen blev det en tur till enter syd för attbyta Neos skor,och så fick vi köpt nya gymnastikskor till barnen också...jätte fina.
Så det har gått lite pengar den här helgen med,det är nog säkrast att bara sitta hemma om man vill spara pengar *L*

Vi grillade kyckling till middag men jag måste nog säga att det inte var värt besväret,tog ju två timmar för att få dom färdiga och så gott blev det inte..
Men ikväll ska vi ha ost bricka och det ser jag fram emot..mums..

Älskar dig
Puss

image92

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback