Fredag 4/5

Sitter här i min nya iglo,dom håller på att byta fönstren i köket och det är minsan inte så värst varmt ute och med andra ord inte inne heller...Brrrrrrrrrrrr
Men men nu kanske vi inte behöver frysa till vintern för dom gammla fönstren var inte så täta.

Vad ska man göra idag då?
Något måste vi hitta på kan inte sitta här med Neo i den här kylan hela dagen,funderade på att åka en sväng till Ikea...där kan man alltid fördriva några timmar.
Annars så vet jag inte,behöver ju handla en del till mitt kalas men det känns lite tidigt än att göra det..nu är det bara 19 dagar kvar.

Mozart åt upp grannens ny planterade träd igår igen,förstår inte varför han ska ge sig på derasblir ju ganska så dyrt för oss.
Men det ser ut som om det blir en fin dag och varmt skulle det också bli,det ser jag fram emot *L*
Så var det helg också..jaha vad ska man hitta på för något då?
Ingen aning har inga planer alls faktiskt,får se vad som händer helt enkelt.

Ha en bra dag alla..

Älskar dig...puss

image86                                                  image87

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback