Fredag 18/5

Fy F*N vad jag är trött,vet inte vad det är med Neo kanske är det fler tänder på gång för inatt sov han uruselt och i min säng desutom :(
Hoppas att han sover i sin säng i natt.

Nu är det bara5 dagar kvar tills man lämnar 20 eran och går in i 30,undrar hur det ska bli.
När man tänker efter så har nästan hela 20 tiden bara varit en massa sorg och tårar förutom dom 2 sista åren som har varit dom lyckligaste i mitt liv,så jag hoppas att det fortsätter så.

Var och handlade färdigt allt som kunndes handla nu till mitt och Neos kalas..är bara öl och lite sådant kvar..och pengarna är snart slut dom  med :)

Senare idag ska vi hem till Maria och barnen ska bli kul var länge sedan vi träffades nu..och så ska Linnéa få sina paket,hon hade kalas igår men jag var tvungen att handla då..ja jag vet tråkiga jag.

Nä nu får det vara bra..
Ha en bra dag alla
Love you..kiss kiss

image94

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback