Torsdagen 8/3

Idag är jag något hemskt trött...När ska Neo lära sig sova? Jag bara undrar,ska lämna han om några timmar för första gången över natten,tror inte att han kommer lida någon nöd...värre blir det nog för mamma :)
Skulle behöva hoppa in i duchen men jag vill inte riskera väcka den Neo som sover.

Mozart ska till vetrinären imorgon och få opererat sitt navelbrock..hoppas att allt kommer gå bra och att han inte får jätte ont.

Ikväll ska vi äntligen åka och se och lysna på Hasse Andersson,ska bli jätte kul. Har inte sett honom live sedan jag var en liten flicka. Bara trevliga minnen *L*

Så nu har man duchat och han vaknade inte "tack och lov"  sminkat sig..så det är bara att klä sig själv och Neo och packa ner alla hans saker som han ska ha med sig och köra hm till mamma...ska bli kul och se vad kl är när jag är klar med allt.

Men något som är skönt är att det blir resturang idag...skönt att inte behöva laga mat och ännu skönare att få lov att äta direkt när maten kommer utan att mata någon först. Inte klokt vad jag beklagara mig idag känns det som..men det måste man få göra ibland...allt känns så mycket bättre då :)
Tror helt klart att när vi kommer hem i kväll så vill jag bara hämta hem min bebis igen,så jag vet var han är..men det är bara att bita ihop,första gången är nog värst.

Älkskar dig mitt hjärta hoppas att vi får en trevlig och mysig kväll...puss
älskar dig min lille pojk,ha det så bra hos mormor och morfar...mamma älskar dig..

image40
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback