Torsdagen 15/3

Så då var det kväll,gud vad jag är trött...känns som om jag hade kunnat sova flera dygn,en av många fröjder med att vara små barns förälder *L*

Idag lämnade jag Neo till mormor och morfar ¨så att jag äntligen skulle få mina gardiner strykan,vilket har varit helt omöjligt med Neo hemma och vaken.
Men nu är det gjort och bra blev det...och sen fick jag tid över till att stor städa med.
Så nu är har rent igen...och så mycket lättare det var att få allt gjort om man var själv..
Mozart fick vara ute själv idag,men jag hade dörren öppen så jag kunnde titta till honom.....jag visade var grännsen gick och sa till honom att ej gå över,han lyde hela tiden förutom en gång när han tyckte att han såg bättre mitt ute på ängen :)
Men jag tror att han kommer bli en super fin hund när han är vuxen.
Snart börjar valp skolan med,nu i April var det.
Ska bli kul att lära sig hur man ska göra med honom så han blir som vi vill ha honom.

Nu sitter alla barnen i soffan och tittar på barnpogram och Neo kryper runder på golvet,snart dags för pyjamas ocg sängen för dom alla...
imorgon ska vi hem till en kompis till Neo...Agnes heter hon och är en jätte fin tjej,ska bli kul att träffa dom.

Sov gott alla...det ska jag göra

image47

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback