Tisdag 27/3

Är trött idag med...Neo är dålig så man kan för allt i världen inte påstå att han sover bra,vaknar sådär en gång i timmen hela natten och är ledsen. jag hoppas att han blir frisk snart..
Plus att det är ganska så tråkigt att bara gå hemma,vi blir båda ganska så uttråkade av det...men idag kom en Mette och fikade och det var super kul,var ett tag sedan vi träffades...bli lätt så när man har barn och jobb mm.

Mozart har precis varit ute och lekt med grannens hund som har blivit hans bästa kompis...så kul dom har men  nu ligger han här och flåsar och är så trött..
Neo gick jag också in och la igen för han bara satt och pep i knäet på mig..
Har iallafall hunnit skala potatisen...Neo lämnade min arm i ca 10 min och då får man ta och passa på :)

Kram till alla vänner i vår vädret..
Och puss till dig mitt hjärta...

image54

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ang. ditt mejl-det är naturligtvis lugnt!
Mår så sjukt....sjukt bara.Verkar inte som om den här penicillinen heller fungerar.
Och HUR söta var inte Adam och Neo på den bilden då!?!?!

2007-03-28 @ 15:54:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback