Tisadag 6/3

Ja idag var man på öppna förskolan med Neo och en vän. Så kul Neo hade han lekte och kröp runder,bryde sig inte alls om var jag var..när vi hade fikat ett tag tyckte tydligen han att det var tråkigt för då kröp han ut till lekrummet igen *L*
Så när det var dags att åka hem somnade han i bilen och sen sov han nästan tre timmar med overall och allt på...trötter :)

Mozart har dragit ut mig två gånger på en kvart nu men när han väl är ute så ska han bara lukta och leka inte en droppe kiss har kommit,så nu får han ligga och sova ett tag sen gör vi ett nytt fösök.

Ska snart iväg och klippa mig...har igentligen inte råd men hon hade ingen annan tid på fem veckor så man får ju leva efter dom pengarna som vi har kvar.
Mat har vi ju och blöjor med.

Och idag blir Alex hund ägare hoppas att det kommer att gå bra och framförallt han han fungerar bra här hemma med våran lilla valp och med alla barnen..men jag tror att det blir så om vi inte förväntar oss något annat.
Nu sitte Neo och leker med våra tidningar och burkar och sådant som ska kastas...får ta och städa efter honom sen.

Love you...

image38

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback