Onsdag 14/3

Vaknade kvart över sex redan av en liten Neo som tyckte att det var dags att gå upp...förstår inte varför han har börjat vakna så tidigt innan kunnde han sova till åtta minst,jag föredrog det *L*
Nu ligger han och gnäller i sängen men han är ju trött det vet jag.

Idag ska vi hem till Lotta och Julia och sen blir det babyrytmik,sjunga lite.
Ska försöka få srykt mina gardiner med och hänga upp dom men det verkar vara näst intil omöjligt att få gjort *suck*
Händer nog inte så mycket mer..blir vädret finare så åker vi kanske en sväng med Mozart....han är livräd för bilen vägrar hoppas upp så man får lyfta in honom sen ligger han bara där och darrar..så det krävs mycket meraövning för hans del.
Nej nu får jag gå och ta skrikhalsen..
Ha en bra dag alla..
Kram

image46

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback