Måndag 5/3

Ja ha då var det måndag igen...måste säga att den här veckan har gått snabbt.
Alex var här och äntligen fick hon köpt en nyare bil,så skönt att letandet är över :)
Och så fick jag hjälp med att få upp mina nya gardiner...men mindre kul var att när vi hade sytt upp gardinerna till två fönster i köket och öppnade den tredje så fanns det bara med en längd....ni kan tro att jag blev arg.
Ringde till Hemtex för att höra om dom hade kvar fler 3 meters paket men det hade så klart inte, så jag fick ta 2,20 och klippas och syihop dom då att det bleb rätt längd..KUL
Men när jag kom dit för att hämta gardinerna och letade själv så hittade jag ett paket med tre meters..så som kan ju inte ha letat till mig..
Nej Hemtex är inte en affär som jag kommer rekomendera till någon...usel hjälp.
Men det blev ju bra till sist som tur är..

Mozart är en duktigt liten valp måste jag säga,har hänt två olycker inne nu på fem dagar..men det får man ju räkna med....tror att han trivs ganska så bra här med oss..

Neo sover uruselt så jag är så trött så trött..man får vakna varannan timme och stoppa in flaskan och sen lysna på hur han gnäller ett tag innan han somnar om...och sen vaknar han kl sju fast han fortfarande är mera trött....har ingen aning vad det är med honom men jag hoppas att det snart blir bättre.
Han slår sig hela tiden med...går och reser sig längs med möblerna hela hela tiden...är inte mycket som han sitter och leker...nä varför det om man kan stå :-)

Nu ska jag ta mig iväg och träna lite...orkar igentligen inte men dom säger att man blir piggare av det..så det får man ju pröva.

Ha en bra dag alla..Kram

Älskar dig Puss puss
185687-31

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback