Måndag 19/3

Ja då har helgen förflutit och så var det dags för en ny vecka men nu har vi inte barnen.
Kallaser i lördags var kul,god mat och trvligt sällskap...det enda var att Neo slog sig innan vi åkte i munen så han blöde jätte mycket hela kvällen..så det var bara att följa blodspåret så hittade man honom.
Men han hade inte ont och det var ingen tand tack och lov.
Igår var vi och handlade nya gardiner och skor till mig..ja just det i Lördags blev det en ny vagn till Neo med :)

Idag har man inte gjort mycket var hos min läkare i morsse för att hon skulle skriva på lite papper till mig och sen en sväng till Lindex och köpte lite nya kläder till en växande Neo.
Sen hände det inte så mycket mera kul,har tvättat fem maskiner tvätt idag,blir en del när man har barnen.
Och nu väntar jag på att gubben ska komma hem med pizza...skönt att inte behöva laga någon mat.
Älskar dig mitt hjärta puss puss
Kram till mina underbara vänner ni betyder allt

image50

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback