Fredagen 16/3


Går dagen var jätte trevlig...på morgonen åkte jag och Neo och hälsade på en kompis till honom...ja till mig med ju :)  Linda och Agnes,var kul att se att det finns fler bebisar som är lika framåt som Neo är..han är inte ensam om att ta leksakerna från någon annan *L*
Sen åkte vi hem och då kom Alex med Vovven....så då blev det ett första möte mellan han och Mozart och det gick jätte bra,det enda var att Vovven juckade på Mozart hela tiden men det var bara att ryta till så slutade han med det...men han var ju tvungen att små testa sen hela dagen om vi kom ihåg att han inte fick *L*
Visade sig att han gjorde det pgr av att åran lilla Mozart inte är könsmogen än så Vovven kunnde inte avgöra om det var en hane eller en tik...men om några månader kommer det stå väldigt klart för honom tror jag :)
Och Neo kunnde stå på honom och dra honom i pålsen och han bara låg kvar...med andra ord en jätte fin och duktig hund.

Nu ska jag ducha för sen ska vi åka och handla skor.
Och ikväll ska vi å barn kallas..kul kul

Älskar dig mitt hjärta puss puss

image49


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback