Fredag 9/3

Vilken underbar kväll det var igår...Hasse var helt underbar..vet att många inte tror det men gud vilket ös...värt varenda krona plus att jag hade kunnat tänka mig att gå en gång till *L*


Nu ska man snart åka iväg med lilla Mozart..hoppas att det kommer gå bra men man är ju alltid lite orolig när det är någon som ska sövas...men det är säkert ingen fara.
Neo får stanna kvar hos mormor ett tag till så att jag kan följa med honom

Neo sov ju hos mamma i natt och tror ni inte att han hade sovit hela natten,bara vaknat en gång istället för dom 6 gångerna han vaknar här hemme med mig...inte klokt
Men jag fick också sovit och det var skönt...vaknade bara till två gånger men somnade direkt igen...underbart.

Ikväll händer det inte så mycket ska laga något gott till middag och sen får man bara mysa i soffan till en film kanske...får nog köpa hem lite godis :-)
Och imorgon blir det kanske en tur till Ikea..behöver handla lite små sakermblandannat en matta till hallen för gud vad Mozart drar in en massa skit.

Nä nu får jag ta och göra mig klar.
Kram på alla vänner..
Och älskar dig,vista var det underbart igår?

image42


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback