Fredag 23/3

Ja då var det helg...den här veckan har gått fort men det tycker jag alltid att dom gör.
Börjar känna mig lite sådär sjuk..undrar om det blir något av det? Hoppas inte.

Idag har jag och Neo tagit med oss Mozart till skogen,men att få den hunden att hoppa in själv är näsintill omöjligt och sen bara kräker han *suck*
Men iallafall så blev vi snart kloka på att det inte var så enkelt att gå i skogen med barnvagn så efter ca 15 minuters promenerande på grusvägen brevid skogen...åkte vi hem *L*

Var också och köpte Nutrilet idag tänkte att jag skulle börja med et i morgon..bara ätta middag och frukt och grönt...smaskens.

Nu ska jag gå ut och titta på vad  hjärtat har åstakommit :)

image51

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback