Torsdag 28/6


image115
Grattis min älskling,idag är det två år sedan vi tog den där glassen på torget...och vem kunde ana att vi två år senare skulle sitta i ett fint hus på landet med våran ett åriga son och alla barnen *L*
Vist har det varit jobbigt och är det fortfarandes stundvis,men jag tror av hela mitt hjärta att vi kommer klara många år till ...men man får inget gratis här i livet man måste jobba på det.
Men du är fortfarande min prins även om man mitt i alla sena nätter och alla bajs blöjor kanske glömt det för en liten stund.
Men jag vill inte ha någon annan än dig,varken idag eller någon annan dag.
Sa för två år sedan att du är det bästa som har hänt mig och det står jag fast vid än idag...ska bara försöka komma ihåg det när man är trött och sliten med *L*
Älskar dig puss puss

image117

Kl är nu 13.00 och Neos kompis Moa och hennes mamma har precis åkt hem,barnen har busat och lekt och vi har fikat och prata strunt *L*
Neo han stupade i säng helt färdig...ni skulle ha sett honom,han riktigt överföll Moa,skulle kramas och pussas...så gulligt men hon blev lite rädd.
Så nu har jag diskatundan bara golven som jag får damsuga igen,inte klokt vad två små barn kan smula ner.

Får se vad som vi gör ikväll för att fira våran dag,vet bara att någon middag tänker jag inte laga..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback