Torsdag 14/6

Vart tog solen vägen?
Jag kan sätta min högra arm på att det kommer regna på lördag när Neo fyller år,och vi som har planerat att grilla och sitta ute...jag blir ledsen om det inte går.

Var hos Lotta och Julia igår...lika trevligt som alltid är så glad att jag hat träffat dom,hoppas att det är en vänskap som kommer hålla i sig även när barnen blir lite större och börjar på dagis mm

Neo han sover men när han vaknar hoppas jag att han är på bättre humör så att vi kan åka och handla det sista som behövs,imorgon blir det till att baka tårta och städa...
Ska även se om jag kan hitta någon billig leksak till mitt älskade barn..han har ju fått den stora presenten redan men en liten måster han ha att öppna på lördag :)
Önskar bara att Alex hade kommit men man kan inte få allt här i livet,hoppas att hon kommer nästa vecka som han pratade om.

Love you

image106

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback