Tisdag 12/6

Det var ett tag sedan man skrev men det är ju så fint väder och då sitter man ju inte inne vid datorn uten jag och Neo är ute och solar och badar så mycket som våran hud tillåter :-) så skönt,men det har varit ganska så varmt.
I helgen satte vi staket så nu kan Neo vara ute utan att man behöver jaga honom...skönt föt både honom och oss.
Och nu är det bara 4 dagar kvar tills min pojke blir 1 år,inte klokt vad tiden har gått fort.
Känns som igår som man satt här sargad och öm men lycklig med sin lilla bebis och jag mins att jag tänkte att nu ska jag njuta och ta vara på tiden för det går så fort och jag hoppas att jag har gjort det men jag önskar ändå att han  hade varit bebis en stund till.
Men han är ju fortfarande liten.
Idag ska han till Bvc och få en spruta så får man se hur han reagerar på den och i den här värmen med.

I går var Neos kompis Moa här och dom sprang runt i trädgården och lekte och badade..dom som klagade mest på värmen var jag och Sussie ;) bjöd in dom till midsommar med för dom hade inget planerat...hade varit trevligt om dom också kom.
Och imorgon blir det ett besök hos Lotta och Julia och sola och bada i deras trädgård...mysigt.

Får se om det blir någon resa...det har ändrats lite grann..men hittar man ingen lösning så får man se om det kan bli av tll hösten eller vintern.

Ha en bra dag alla i värmen..
Kram på er alla mina underbara vänner..

Älskar dig mitt hjärta..

image104                                                     image105

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback