Onsdag 27/6


image114
Skulle ha åkt hem till Lotta idag men hon ska åka och göra av med pengar *L* så vi bestämde att vi skulle ta det på fredag istället.
Vilket inte gör något alls förutom att nu har jag inget att göra idag....sår det ser ut som om jag måste ta och städa *suck*

Neo han sover,busungen orkar inte vara vaken så länge på morgonen men betydligt längre på kvällen..
I morgon har jag och hjärtat två års dag,undra vad vi ska göra då,något måste vi ju hitta på,vet bara inte vad.

Midsommar var bra,god mat och trevligt sällskap..och sen resten av helgen tillbringade vi leta efter en bil..och vi hittade en Bmw till slut.
har inte så mycket att skriva just nu känner jag..
ha en bra dag alla..
Älskar dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback