Onsdag 20/6

AJAJAJAJAJ!!!!!!

Vaknade med en hemsk huvudvärk idag :( inte kul alls,,fick ta och avboka min och Neos lek date med Lotta och Julia idag,synd för vi tycker om våra veckliga träffar..men det får bli nästa vecka.
Tror att det är något som sitter i kläm i axlen för det hjälper inte med tabbleter.

Men fint väder blev det ju iallafall vilket är bra för nu hinner jag tvätta upp all tvätt och få den torr också.
Ska försöka ta mig ner till stan och se om leksaks affären har fått in poolen som jag vill köpa till Neo...
och ikväll har Adam avslutning på fotbollen och jag ska vara hemma med barnen plus passa Alex bus hund för hon ska till malmö och se Elton Jhon..blir säker kul.

Det var allt för nu..
Ha en bra dag i solen alla vänner..
Och en stor puss till dig gubben min..

image112

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback