Fredag 15/6

Nu ska här bakas tårtor *L*
Måste ju göra två st Neo ska ju få en egen så klart...det hör till ett årsdagen enligt mig..
Men vädret ser ju inget vidare ut så det får nog bli till att sitta inne igen SUCK men maten går säkert att äta ändå.
känns så konstigt att jag inte ska dela den här dagen med dig...hur kan en människa betyda så mycket?
Har köpt en super fräck gräsklippare till Neo,vist den kostade lite mer än alla andra som kan hitta men den är helt klart värd pengarna tycker jag :)

Till midsommar blir det god mat och trevligt sällskap och barn som springer runt...snälla snälla se till så det inte regnar då iallafall.

Älskar er alla som står mitt hjärta nära..

image107image108image110   mitt underbar barn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback