Torsdag 5/7

Fy F*N vad jag är trött..Neo han har skrikit två nätter irad nu..febern hat varit hög den med..
Åkte till vårdcentralen igår för efter första natten med skrik och tårar var jag övertygad om att det var öronen nu igen.
Men så var det inte alls..bra men samtidigt så var det ju bara till att åka hem igen med en febrig och ledsen liten pojke.
Så jag förmodar att det är kind tänderna som är på väg upp..
Natten var inte någon höjdare den heller...Neo gråter i sömnen hela tiden och vaknar ca en gång i timmen vilket inebär att jag inte får sova alls nästan.
Och kl 4,30 i natt bestämde han sig för att han inte skulle sova alls...satt bara i sängen och grät..så jag gick upp med honom..
Så jag låg på soffan och tittade på tv medan han lekte till kl var 6,00 då gick vi in och la oss igen och då fick vi sova hyfsat till 9,30
Idag har han varit feber fri men har tydligen fortfarandes ont någonstans..men jag hoppas att det blir bättre snart.

Som der regnar här..Ån har svämat över och Mozart kan inte vara ute så han är ganska så rastlös..
Hoppas att det här vädret ger med sig snart..

Nu har vi städat och maten står på spisen..barnen fick städa sina rum idag istället för i morgon..något måste man ju göra för att få  godis *L*

Imorgon ska jag och Neo åka och leka med Lotta & Julia,vårat veckliga besök..kul kul..hoppas att det inte regnar för då kommer vägen vara översvämad..

Ha en skön kväll alla...tänd en brasa eller några mysig ljus och njut av den här höst kvällen mitt i sommaren,,

Love you...

image123

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback