Torsdag 19/7

Veckan har varit fullbokad..
Kiviks marknad i tisdags underbart väder hade vi..men det hade åskat hela natten..barnen fick åka karusell och så köpte dom en liten sak...tror nog att dom var nöjda och alla tre var så duktiga så.
 Och igår städade vi hela huset..tvättade undan några maskiner tvätt och passade barn.
Idag åkte vi till Osby och gick på Brios lekuseum..barnen hade så kul,även Neo äntligen ett ställe där han också kunnde springa och inte behöva åka vagn i flera timmar,
tog en sväng inom deras affär som ligger där och så klart blev man några hundra fattigare..men man kan ju inte säga nej till vars en liten leksak *L*
Och när vi var i Höör bestämde vi oss för att stanna till i djuraffären och köpa ett nytt halsband till Mozart,vi hittade ett som var kanon fint och klär honom väldigt bra..svart läder med trombformat silver mönster (eller något)
så då gick det lite pengar till för han behövde ju ett nytt kopel med som passade till halsbandet..och schampo så han är ren och fin *L*

När vi kom hem så lagade vi mat och jag bakade muffins med dumle i..såg Laila bakar igår och blev så sugen på muffins :)
Godaste smet jag har smakat på länge..

I morgon är det tänkt att vi ska åka till Halmstads äventyrsland så jag hoppas att vädret är bra..varmt och soligt men ändå lagom för vi ska ha Mozart med oss.

Nej nu är jag trött...ska se på tv en stund sen blir det sängen..

Älskar dig...

image127                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback