Tisdag 3/7

Tråkigt väder är det som vanligt *suck*
Neo han sover sen får vi ta och röja lite här hemma...och Adam bestälde pankakor igår till middag men då får vi åka och handla också och jag vet inte om jag orkar göra mig respektabel nog till att visa mig i stan *L*
Annars får det bli något annat idag och pankakor imorgon...jag får se hur jag gör.
Mår inte så bra just nu känner mig lite ledsen och sorgsen men jag hoppas att det går över med tiden..
Har funderat jätte mycket på det här med Neos dagis plats och jag tror att jag låter honom vara hemma till jul iallafall..känner mig inte alls redo till att lämna honom varje dag,tror att han får gå hemma med mig några månader till...han är ju trots allt bara 1 år nu..så till jul är han ju inte last gammal precis.
Nej om man skulle gå ut och se om ma har fått några roliga räkningar med posten,för det är ju allt som man någonsin får.
Ha en bra dag alla..
Älskar dig..

image122


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback