Onsdag 11/7

Ja ha då fick man en rolig överraskning igår...eller inte alls...väldigt tirst faktiskt.
Låg ett litet brev  i lådan med en trevlig hyres höjning :(
Nu klarar vi snart inte av att bo kvar här..sorgligt för vi hade ju tänkt bo här tills barnen var stora och det var dags att flytta till grekland eller något..

Så vi får börja se oss omkring lite smått om  vi kan hitta något annat som är passande fast till ett bättre pris..känns inte kul alls men vad gör man..räcker inte pengarna till så gör dom inte.
Och även om vi kan klara det ett tag till så inom loppet av 2 år så har hyran och elen blivit så hög så det finns inte en chans...
Jag som trivs så bra och barnen med..ibland är livet ganska så jobbigt..men det ordnar sig det gör det ju alltid..får försöka se det här som ett roligt äventyr istället och vi har ju varandra.

Var med Neo hos sin mjölk doktor idag och allt var bra..ska fortsätta som vanligt med det mjölk fria och samtidigt låta honom få smaka av oss så får vi se var hans gräns går..
Men hon trodde att till han var 4 år skulle  det ha växt bort,och det hoppas man ju.

Annars händer det inte så mycket alls..och vädret är ju inte super fint precis..men det kommer snart bli 30 grade det känner jag på mig.

Imorgon ska jag och Neo hem till Lotta och Julia och leka lite..ska bli kul..Neo behöver det,tycker att han är lite rastlös här hemma..men hur kul kan det vara att gå hemma med mamma och pappa *L*

Emelie åkte till sin mamma idag och kommer hem om 5 veckor..Jag vet två st som kommer sakna henne massor..Neo och Mozart..vi med men inte lika mycket som dom två..

Ja ha det var allt för dag..
Älskar dig..

image126

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback