Måndag 9/7

Då var det måndag och helgen förlöpte ganska så bra..
Vi hamnade på museum i lördags och jag kan ju lugnt ta och infomera er alla om att det inte är min grej alls..gick mest och muttrade hela tiden över dålig luft och att det var ett enormt korkat system,,,och det var det faktiskt man kunde inte gå runt utan man var tvungen att gå fram och tillbaka hela tiden..
som om det inte räcker att se sakerna en gång nu var man tvungen att titta på dom två gr *suck*
Och man hade ju kunnat tro att jag lärde mig av det (inga fler museum) men nej då..var hittade ni mig i söndags tror ni??
Just det gåendes omkring på ett museum i Landskrona och deta var hundra gånger värre än det i lördags..
Nej nu får det räcka med sådana dumheter..har vi inget bättre att göra så stannar vi hemma..tycker jag.

Idag har vi inte gjort något alls..
P har fixat i trädgården lite,gräset har ju växt som ogräs nu när det har regnat..
Neo han sover gott och jag är lite uttråkad..
Funderar på om man ska åka iväg och väga Mozart sen..var några månader sedan man gjorde det..och handla mjölk med så klart.
Måste snart ta och bestäma vad man ska ha till middag med..varje dag samma sak..middag,middag,middag...

Nej nu ska jag fortsätta att titta efter leksaker på blocket *L*
Ha en bra dag alla
Älskar dig

image125

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback