Fredag 20/7

Idag gick färden till Halmstads äventyrsland..molnen hoppade sig ganska så bra på vägen dit men sen blev det bra väder.
Dom stora barnen hade kul men det fanns inte så mycket för Neo att göra,han fick mest sitta i sin vagn  och det är ju inte kul timme efter timme :(
Mozart var duktigt..gick och luktade och försökte hälsa på alla som gick förbi *L*
Men värmen var jobbig för honom med till slut..så efter 3 timmar så bestämde vi oss för att nu fick det vara bra..
I och med  att Adam var den enda som kunnde bada där,Alice var lite för kort för att kunna åka och det fanns ingen plaskdamm till Neo...dåligt tycker jag.

Så vi packade in alla i bilen igen och så åkte vi till havet och badade Mozart..så glad han blev..studsade och sprang som en vilding *L*
Neo fick också känna på vattnet lite..sen bar det hem till grilning och mer badande i pollen..
Nu ligger alla barnen och jag är helt färdig..Neo ropar på pappa hör jag men jag tror att jag låtsas inte höra honom en stund till ;)

Sov gott alla för det hoppas jag att jag kommer göra..
Love you

image128      image129

image130

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback