Trött

Nu är man så där lagom trött.. Neo mår mycket bättre nu men det känns som om man hade behövt sova i  så där några dygn.
Har gått ur viktväktarna nu,det fungerade inte så bra och jag känner att jag konsentrerar mig mycket hellre på träningen just nu så får jag se om ett tag om jag vill ge viktväktarna en chans till..men jag tycker nog att magen har blivit lite mindre :)
Och  med mitt förflutna med mat vill jag inte göra det till någon stor sak,vill inte hamna där igen med ångest för allt som jag äter..har klarat mig ifrån allt det där sen jag träffade min prins och det är jag så glad för,men jag vet också att jag kan hamna där när som helst.
Därför tror jag att det är sunt att bara träna.

Idag händer det inte så mycket alls..ska fösöka tilllaga en middag senare det är trots allt fredag och så ska jag skriva in alla våra filmer i en lista..bara kul saker *L*

Älskar dig...185687-23

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback