Torsdagen 22/2

Det är inte klokt...Neo är åtta månader och det är kanske max två gr som jag har behövt gå upp vid sju med honom....men nu med Mozart så är det kl halvsju..kul.
Och vilket väder som det är idag då Brrrrr så kallt och sååå mycket snö,i normala fall hade jag inte visat mig ute idag men nu har man redan varit ute tre gr...livet har förändrats än en gång *L*

Skulle behövt handla lite men det ser inte ut som om  man kankomma ut med bilen...tänk att det är bra i måndags som jag och Neo var ute och gick och solen den lyste så mycket att jag tog av mig jackan...super fint väder.
Så det lär ju inte hända så mycket idag förutom att gå ut med hunden och busa med Neo...men det går ju det med.

Snö  snö snö
Älskar dig puss puss

185687-25


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha rätt åt dej!Gå upp halvsju för att gå ut med loppboet!!Sen,gör precis som jag vill med min blogg!Fnys

2007-02-22 @ 18:50:22
Postat av: Anonym

En undran,varför gick inte din sambo upp?

2007-02-22 @ 18:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback