Torsdagen 15/2

I går var det alla hjärtans dag *L* Jag fick ett helt underbart halsband av min  älskling,och jag som bara köpte choklad till honom...men till mitt försvar så tittade jag efter annat men dert fans inget som jag tyckte var något. Men jag hoppas att han blev glad ändå.
Och med posten kom några fina alla hjärtans kort från mina underbara vänner...och jag som inte skickade ett enda...nästa år ska jag bättra mig.
Men Neo köpte choklad till sin mormor och morfar och till sin gud far så han sköter sig bättre än vad jag gör.

Ska snart iväg och träna för första gången på två veckor,undrar hur mycket ork man har förlorat på den här tiden..men det ska bli skönt att få röra på sig igen.

Neo reser sig mot allt som han kommer åt det är bara det problemet att han tror att han kan stå men det kan han inte alls...så han rammlar ganska så ofta....är ju inte klokt vad mycket små  barn slår sig.

Älskar dig mitt hjärta och tack för gåvan en gång till..
Tack för korten med,,,Kram

185687-24



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback