Tisadag 13/2

Ja ha vad har man gjort idag då?
Vaknade och hade väldigt ont i halsen igen ,men beslöt mig att jag väntar tills i morgon och ser..
Sen ringde en kompis och det blev en tur till stan och Lindex.
Hittade två tröjor men så klart så var det inte på rean...men man måste ju ha kläder fast man är  tjockare än vanligt *L*

Och nu är två veckor sedan man tränade,fy vad det är dåligt..precis när man hade kommit igång och allt känndes hur bra som helst så ick man och blev dålig...suck.
Men till helgen måste jag vara bra så man kan ta tag i det igen (hoppas jag)
Pratade lite med Pesten också idag..hon har det inte så lätt alltid...du är stark min vän..älskar dig.
Och nu är kl 17:50 och Neo har precis somnat..det tror jag för han är tyst.
Hoppas att han sover en liten stund nu men så han ändå kan somna vid nio i kväll,och sp har han börjat med att vara vaken vid tre/fyra varje natt en timme...där han bara ligger och pratar och gör olika ljud,jobbigt för mamma vill sova *L*

Och i morgon är det alla hjärtans dag...får se hur den dagen blir då.
Love you..kiss kiss
185687-34

Kommentarer
Postat av: Pest & Pina

Älskar dig!

2007-02-13 @ 23:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback