Onsdag 21/2

Då vaknade man upp till ett hemskt väder,snö och blåser små spik...men det är bara att gå ut med Mozart och se glad ut,gäller bara att ta på sig massor *L*
Mozart har blivit mycket duktigare på bara dom få dagarna som han har varit här,vist händer det olycker men jag tror att lite är vårat eget fel att vi inte förstår hans sätt att visa det på.
Men han tycker inte heller att det är någon höjdare att vara ute i det här vädret *suck*
Min kära moder fick höra talas om våran valp idag och som jag mistänkte så blev hon inte stormförtjust...men nu råkar det ju vara så att vi är vuxna och fattar våra egna beslut om hur vi vill leva våra liv.

Neo håller på hela dagarna med att stå och försöka gå...så jag har tappat räkningen på hur många gr han har slagit sitt lilla huvud idag...så nu blir det till att köpa en hjälm till honom. Vill inte att han ska ha ont och en massa blåmärken :-(

Jaha då var det dags att ta en runda med valpen...Brrrrr

Älskar dig mitt hjärta..

185687-28

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback