Måndag 26/2

Ja då var det måndag igen..helgen har gått super fort,var en tur på Center Syd och fyndade lite i lördags och då fick Neo var hos mormor och morfar...är ganska så skönt att få göra något själv ibland *L*
Och igår blev det en tur till Ikea,en farlig affär det där..kostar alltid minst 500 kr bara man sticker in tån där...men vi fick mycket fint måste jag säga.
Mozart är så duktig så har inte hänt något inne nu på fyra dagar...men man får se hur det blir idag när han ska vara själv hemma för första gången.
Jag ska till tandläkaren,inte kul alls...gör kanske inte så ont men det är obehagligt :(

Och så var det dags att ha barnen igen,fotbollsträning idag och så tar det kanske en stund att vänja sig vid valpen igen...vi får se.
Nej nu får jag ta och göra mig klar.
Tack för en mysig helg,älskar dig..
Kram till mina vänner

185687-27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback