Måndag 19/2

Ja ha då har vi varit ägare till Mozart i snart ett dygn..
Han är en snäll och fin valp måste jag säga men det som är jobbigt just nu är att han tror att kissar gör man i vårat sov rum och ute busar och leker man.
Men han är ju bara fyra månader och allt är nytt och främande så jag tror att han snart får ordning på det om vi jobbar hårt ett tag nu.
Men han höll sig hela natten utan att kissa och det är ju ett bra tecken på att han snart är där...var bara det att han blev så glad när jag kom i morse för att ta ut honom att han kissade på golvet :(
Men som sagt det är bara att jobba på,vi viste ju att det skulle bli lite jobb med en hund...är bara så tråkigt att torka kiss.
Nu har vi lämnat dom små,så nu har man en vecka på sig att sammla nya krafter och ork. Hoppas att dom får en kul vecka och hittar på en massa kul med mamman.

Jag och Neo får hålla oss hemma så mycket som möjligt den här veckan så att Mozart vänjer sig,men på onsdag ska vi till en vän så då får vi se om Emelie kan tänka sig vara hemma med honom.

Ja du min älskling alla beslut du och jag fattar gör vi väldigt snabbt...och även om det kan medföra att det blir jobbigt ibland så brukar allt ordna sig till slut,,
Puss  älskar dig

185687-36

Kommentarer
Postat av: Anonym

Han e inte söt haha

2007-02-22 @ 18:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback