Jag också

Välkommen till min nya blogg!
Så då var det min tur att prova på det här med blogg..
Tycker ju om att skriva små korta stycken varje dag om vad som händer och sker och plus att nu så har ju min kära plåga börjat med det...så då kan jag ju inte vara sämmre.
Ska bara lära mig hur det fungerar nu..lägga upp ett foto kanske hade varit kul..och se om det finns någon stans som man ska skriva lite info kanske om sitt liv..

Nu har min lilla pojk varit sjuk i två dagar...super hög feber och röda öron så det har mest varit skrik här hemma,och sova har man inte fått göra alls....men han är mycket bättre idag så jag tror pencelinen hjälpte det lilla som han behöll i sig då :)
Snart är du 8 månader stor..var har tiden tagit vägen min lilla bebis?
k185687-20


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback