Sjuk

Mår ine så bra..känns so allt som jag har haft sammlat i mina bihåler nu i några månader har losnat och så kliar det i halsen,
Neo är också sjuk..han har falskkrupp...så synd om honom men vi var hos läkaren idag och fick lite medecin så nu ska han snart bli bättre.

Annars den här veckan så har vi lekt med Lotta och Julia ganska mycket men det är så kul och mysigt att umgås med dom om bara min lille pojk hade kunnat sluta att putta henne.
Var en sväng på center syd idag och hämtade ut medecinen till Neo och sen fick han ju ha lite nya kläder..och så hitta vi en massa nya skor till alla i familjen..kul kul
Skulle köpte en present till Neo med för att han var så duktig hos doktorn men det glömde jag..han få ha något en annan dag.

Nä nu ska jag krypa upp i soffan med en massa godis ochj se på film
Ha en mysig helg alla..
Kram
Puss puss

image217

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback