1 december

Nu är det snart Jul..underbartimage214 så mysig...jag älskar det.
Idag har Neo varit hos sin gudmor och busat och vi fick julpyntat i lugn och ro...så fint här är.
En liten tur till center cyd blev det med,handlade lite nya jul handukar mm och en massa fina julstjärnor.
Nu är det bara lussebullarna som ska bakas.

Imorgon kommer några kompisar till mig och Neo och leker en stund och sen på kvällen ska vi hem till lotta och Peter och äta gott och spela lite tv-spel..och lite glögg lär nog slinka ner med.
Nej nu får jag hämta busungen som jag slängde ner i sängen för att han bara kröp upp å soffbordet hela tiden.

Kram till alla
Puss puss älskar dig

                                                                                              image215

Kommentarer
Postat av: Tanja

Pappa ville att ja skulle säga att nu på lörda ska vi fira Jessi klockan 6 :)

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback