Tisdag 14/8

Så nu var man hemma efter en veckas semester på Österlen med alla barnen..
Så kul dom har haft,badat och busat på lekplatser mm
Neo han tyckte inte riktigt om havet men det var nog dånet av vågorna som slog in,men leka i sanden det var kul.
Och Mozart har trivts som fisken i vattnet när han fick föla med oss överallt..men lycklig blev han när han hoppade ut ur bilen och såg att vi var hemma igen.
Så det kan jag tänka mig göra om till nästa sommar med..om man kan garantera fint väder.

Imorgon är det dags för dagis och skola igen..Adam börjar i etten så nu har han minst 12 år framför sig med läxor.kul kul

Nä om man skulle komma ur soffan och åka in och handla lite,seg dag idag måste jag säga och lite ont i huvudet har jag med.

Älskar dig...

image133

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback