Lördagen 4/8

Jag vet att det var väldigt länge sedan jag skrev men det blir så när det är sommar och alla har semester.
Har hittat på en del med gubben nu när han har varit hemme och så har jag och Neo varit och lekt med Lotta och Julia en hel del *L*
Härom dagen så gjorde vi gips avtryck av deras händer och fötter,Neos fot blev väldigt bra men handen får vi se..får nog göra om den igen.
Han har också börjat med att klättra upp i soffan och vidare till fönsterkarmmen..det roar inte mig alls lika mycket som honom..envisa barn :)

Senare idag ska vi hem till Maria och Julia och gratta henne på 1 års dagen..kalaset är nästa helg men då är vi i stugan  så det missar vi tyvärr.
Var bra länger sedan vi sågs så det ska bli kul..

Och  imorgon ska vi packa bilen och sen hem till Lotta och grilla,ska bli super trevligt.

På måndag bär det av till stugan i en hel vecka..så nu hoppas man på fint väder så vi kan få bada och sola lite..
Det blir ju så mycket roligare för alla helst barnen om man kan vara ute.

Mozart växer och växer..man har helt glömt bort att för inte så länge sedan var han en liten liten valp..

Ha en underbar helg alla
Älskar dig ...

image131

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback