Fredag 17/8

Gud vad jag är trött..har ingen ork mera.
Tog ut mig helt semester veckan känns det som och nu orkar man knappt med vardagen och inte gör lilla bus Neo det enklare när han bara busar hela tiden.
Man kan ju inte vara i köket och diska för då kan man vara säker på att han klätrar upp i fönsterkarmen..och är man i tv rummet så är han på köks bordet och drar i lampan.
Så man kan lugnt säga att man har fullt upp hela dagarna *L*

Idag ska jag försöka städa lite men jag räknar inte med det och sen ska jag åka in och handla lite skol saker till Adam.
Vi tänkte grilla i kväll och än så länge ser det ut somom vädret blir fint..skönt.

På söndag åker den stora tösen till sitt internat..men otroligt nog fick vi ett samtal idag då dom informerar oss om att hon fortfarandes inte har fått något rum...hur dåligt är nu inte det.
Ska vara där om två dagar men ingen vet något om nått..och för det betalar man enorma mängder pengar varje månad.
Man får hoppas att det ordnar sig..

Nä nu ska jag ta min son som tydligen inte alls vill sova..
Ha en underbar dag alla
Älskar dig

image134

Kommentarer
Postat av: Tanja

Nej :) har egenligen en egen desine, men då måste man betala :P e inte så sugen på det (A) . Hur är det med dig och familjen då?
Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback